Dolores aa kreşe ne kadar erken giderse o kadar faydalı olur diye biliyordum, o yüzden 2 yaştan sonra yavaş yavaş başlama düşüncem vardı önceden. Muhakkak karşılaşacak, akran zorbalığı bir dönem de olsa yaşayacak büyük ihtimalle. Ne kadar geç, o kadar iyi diye düşünüyorum açıkçası. En azından ne yaşadığını bana tam anlatabilsin🌸 kızımdan 5 hafta küçük arkadaşımın oğlu var, bize geldikleri bir gün karşılıklı dururken çocuk kızımın yanağına tokat attı, inanılmaz ağrıma gitti, günün devamında da kızım yine çocukla oynayıp onun karşısında şebeklik yaparken de yine suratına tokat yedi. Gözümün önünden gitmiyor o anlar. Kavga, anlaşmazlık yokken bile bazı çocuklar kötü tepkiler verebiliyorlar, o yüzden ‘ne kadar geç, o kadar iyi’ olarak güncelledim düşüncemi, ki doğru zaman da son karar verdiğim zamanmış😊