Tweetyy merhaba, benim de 4 aylık oğlum var, doğduğundan beri beşiğinde yatırıyorum hiç yanıma almadım, almak ve sarılıp uyumak istiyorum ama bu zamana kadar almadığım ve az da olsa uyku eğitimi verdiğim için emeklerim boşa gitsin istemiyorum. Güvenli bağlanma için oyun ve emzirme sırasında olabildiğince sarılıp şefkatle yaklaşıyorum, bakım zamanları masajlarla okşamayla tüm sevgimi göstermeye çalışıyorum. Akşam 19:30-20:00 gibi yatırıyorum 01.30-02:30’a kadar derin uyku uyuyor, o süreçte kendi yatağımda yatıyorum, sonra sabah 7’ye kadar 3 kez uyanıyor, ozaman bebeğimin odasındaki yatağa geçip sık sık kalkıyorum. Genelde uyku saati geldiğinde yatağına yatırdığım anda 3 dk içinde uykusuna dalıyor, bu ay bi uyku gerilemesi bekliyorum henüz olmadı ama bu zamaan kdr en azından güvenli uyku için önlem aldım, kolaylık olsun diye yanıma almadım her ağlamasında hızlıca kalktım baktım ama bebeğimi yerinden kaldırmadım. İlerde birlikte yatmadığım için üzüntüsünü yaşayacağım kesin. Bebeğimin iyiliği için ve böyle rahat ettiğini gördüğüm için hissediyorum. Henüz erken tabi durum güncellenebilir ama her gün aldığım kararı doğru mu diye sorgulayarak uyuyorum bu da ayrı bir konu.