Sarelifhanm kusmuyorsa yşyordur istiyordur demek. Fazla gelse kusardı. Benim bebeğim de 3 qy 4 günlük mama ağırlıklı gidiyorduk meme + 90 nı 2 aylık olmadan görmüştük ama çözüm mamayı sabit tutmaya çalışıp bol bol emzirmek ki bebiş memeden optimum faydalansın. Emzirdikçe beyne uyarı gidiyor ve süt zamanla coşuyor inanki. Mama ani doyuruyor bebek rahatlayıp güzelce uyuyor ve uzunca da yatıyor ama daha uzun süre emzir sık sık emzirince mamaları bir süre sonra bitiremiyolar tecrübeyle sabit. Ve mama çok zahmetli anlık hazırla yetiştir hem masraflı ki bebek büyüdükçe daha çok tüketiyor. Hala mama alıyorum ama acil zamanlar için dışarıdaysam enzirwmiyorsam yada meme emmiş ama bir türlü uyumuyor aç mı diyorsam o zamanlar için alıyorum. 1 ayda nerdeyse zor bitiyor bitirmek için veriyorum ziyan olmasın yesin kilo olsun diye . Demem o ki sık sık meme teklif et rahat edersin sonrası için canım