pnr0622 firma zaten şişme yaptığı için 4-6 hafta arası emziği değiştirmeyi öneriyor. Gerçekten de öyle, 3-4 hafta sonra ucu kocaman oluyor kauçukların. Ben ilk başta sterilizatöre atıyordum ama meğer ona uygun değilmiş 🙈😂 hatta muhtemelen bu yüzden ilk emzik çabuk şişmişti, kızım öğürmeye başlamıştı emziği alırken. Hemen gidip yenisini aldık.
sıcak suyla yıkıyorum şimdi. Damacana suyu kullanıyorum çay makinesi icin, onda kaynayan suyla yıkıyorum.