Mermir Yenidoğan bebeğe su verilmez, su zehirlenmesi olabiliyor diye biliyorum. Siz yine de dikkat edin vermesinler. Anne sütünde su var zaten. Bebeğim 4.5 aylık, bezinde pembe lekeler gördük şu geçen çok sıcak olduğu zaman. Testler yapıldı ultrason çekildi falan temiz. Su kaybı sıcakta daha fazla oluyor diye oluyormuş. O zaman içebildiği kadar içsin biberondan dedi doktor ama onayladığım bir şey değil demişti. 6 aydan önce gerek yok.