Merhaba arkadaşlar kızım kilo almıyor çok yavaş ve az alıyor ne yapmam lazım bilmiyorum doktorumuz raporlu infantrini mama yazdı 3 aydır kullanıyoruz bi faydasını göremedik vitamin kullanıyoruz daha ne yapmam gerekiyor iştahı az düzenli yemek yedirmeyorum kiloda almıyor zayıf endokrinolojiye mi götürsem ne tavsiye edersiniz lütfen yardımcı olun