Dun aksam bir gazla bezi çıkardık kızım 2 yaş 4 aylık dünden beri 1 kez bile tuvalete yapmadı ama sayısız kez yerlere yaptı tuvalette 20 dakika oturuyo sıkılıp kalkıyor 1 dakika sonra yere yapıyor. Normal mi bu hazır mı değildi acaba.bilgisi olan yol gösterecek anne varmı