Gldnkrm canım ben de 9 Eylül’de başlayacağım oğlum 7,5 aylık olacak.Düşündükçe ağlamak istiyorum emin ol herkes aynı durumda.Sanki evladını bırakıp işe başlayan tek anne dünyada benmişim gibi hissediyorum.Ama başlayan arkadaşlarım da hep olumlu şeyler söylüyor hepsi çok mutlu.İlk hafta çok zor geçmiş Sonra düzen kurmuşlar.Benim kayınvalidem bakacak ondan yana sıkıntım yok çok şükür tabi anne gibi kimse bakamaz orası ayrı.Ben işe gittiğimde eşim izin alacak bi hafta birlikte bakacaklar direkt ikimizde çocuğu bırakıp gitmiş olmayalım diye.Eşimin evde olması beni biraz rahatlatacak ama yine eminim çok ağlıcam😥Beslenmesini nasıl yapacaksın canım