Durununannesi06 Herhangi bi oyun grubu bılen varmı ebeveynli olan 2 yaş için💓yada mamağa çok yakın bıyerde olabılır
nhncn Merhaba benim de oğlum 19 aylık bnde oyun Mamak ve civarında oyun grubu arıyorum☺️ inşalhh yorum gelir:)
Melikeeyy Merhaba kizlar Mamak’ta oturuyorum 24 aylık oğlum var tanışmak ister misiniz oğlumun sosyalleşmesi lazım arkadaşlık kurmasını istiyorum 😌 Birlikte oyun Grubu kurmuş oluruz