
Kendimi bildim bileli saç dökülmesiyle mücadele ediyorum ama bu ilk kez başıma geldi. Boyadan dolayı desem 5 ay önce işlem yapıldı 1 aydır bu kopmalar oluyor özellikle sağ kısımda. Aynı zamanda dökülmemde korkunç arttı. Eşim saçımı tararken neredeyse ağlayacaktı yumak yumak dökülüyor yarısı böyle kopuk şekilde. Dermatolojiye mi gitmeliyim neden olur bu artık korkmaya başladım