HCK bizimde dil bağımız vardı doğduğunda fark edildi. Benim oğlum kendi istediği ile emmedi ama ek gıda dönemimiz sorunsuz geçti. Şimdi 2.5 yaşına yakınız. 5.5 aylıkken doktora götürmüştüm KBB ye operasyon için. Az Bi bağ olduğunu konuşmaya ve yemeğe engel olmadığını söylemişti operasyonu yapmadı sonrada hiç götürmedim.