Bizim 2 yaşa çok var fakat atak haftaları zorlu geçti,şimdi diş çıkarmaya çalışıyor ve inanılmaz huysuz tabi o tayfa bir bitmiyor yok kucağa alıştırdın yok bizim zamanımızda öyle değildi.Sen hiç canını sıkmayıp bebeğile ilgilen öyle yada böyle geçiyor zor zamanlar gerekirse ver cevabını evet benim çocuğum şımarttım siz mi 7/24 başındasınız de geç.Biz anneler çok güçlüyüz ve inan yanlız değiliz 🥰