Kızım 6-7 aya kadar ayakta ve otomatik beşikte yatıyordu . Ayakta sallamak bana eziyet gibi geldiği için gidip hamak aldım. Çokta rahat ettim. Fakat şuan 1 yaş 15 günlük tam olarak. İlerleyen zamanda hamakta ona dar ve küçük gelecek. Daha fazla Zaman kaybetmeden sallanarak uyutmaya bıraktırmak istiyorum. Park yatağı var hiç kullanmadık. 1 gece dahi yatmadı içinde. Gece beslenme olayımız var. Nasıl bu sallanmayı bıraktırabilirim ona ? Özellikle deneyimlemiş annelerden yorum bekliyorum 🌺