Anneler başına gelen var mı son 1 haftadır oğlum uykuda iç çekiyor ve son bı kaç gündür de agliyir uykuda doktora gidemedik sağlık ocağındaki hemşireye sordum çok kafana takma bişey deqil dedi ama elimde deqil bide 2 ay aşısı oldu ateşi çıktı soğuk kompres yaptım o sıra nefesini tuttu kendini iyice gerdi soguktan dedim dün ve bugün uykuda aynı şeyi yaptı acile götürmeme gerek varmi