Prensesannesiduru63 Kızlar kaşıntıdan mahvetti beni affedersin vajinaya doğru kabarıklık kızarıklık var beni çok kaşındırıyor hep kabar olmuş başına gelen var mı ya nasıl geçer acaba görüntü olarak da çok kötü oldu hep sizce ne iyi gelir
Eos Prensesannesiduru63 bendede aynı sorun vardı 1 su bardağı sirkeyi 10 bardak suya karıştırdım ve lavaboya gittikçe yıkadım kuruladım öyle 2 günde geçti bunu bi kadın doğum uzmanı söylemişti çok etkili hemde doğal zarar vermeden çok hızlıca iyileştirdi
Bebegmveben3 Prensesannesiduru63 mantar oldunuz büyük ihtimalle bende geçenlerde farklı bir Orkid kullandım Ayni durum başıma geldi kasintidan ölüyordum kanadı bile yani Travazol krem iyilestirdi
Prensesannesiduru63 Eos ya teşekkür ederim canım ya kaşıya kaşıya mahvoldum hep deneyeceğim hemen teşekkür ederim canım saol
Prensesannesiduru63 Bebegmveben3 kaç günde iyi geldi canım ya bende şu an sirkeli suyla yıkıyorum inşallah iyi gelir
Bebegmveben3 Prensesannesiduru63 2kere sürmeye fayda gördüm. Sirkeyi bilmiyorum ama kremi bence hemen alın sürün çok rahat edeceksiniz. Ben daha sonra doktora gitmedim açıkçası geçti diye. Ama benimde çok kötüydü kasintidan geberiyodum resmen yırtmak parçalamak geliyordu icimden
Prensesannesiduru63 Bebegmveben3 sende sadece kaşıntı mı vardı bende hem kaşıntı hem kabarcıklar olmuş çok olmuş bide mahvetti beni