Simgeeren Bebeğim 4 aylık ve emmiyor. Sağarak besliyordum fakat ciddi azalma var şuan. 30-40 cc zor çıkıyor. Her şeyi deniyorum ama düzelmiyor başına gelen var mı, artar mı?