Barlasim Ben yeni atlattım, 4 ay 25 günlük benim bebeğim de. Allah yardımcınız olsun, anlattığınız şeyler bende de oldu. Şu an gece uykular nispeten düzeldi. Önceden sadece 2 kez uyanan çocuk şimdi uyuduktan sonra 3-4 kez uyanıyor ama saat başı değil en azından. Gündüzleri de yatırıp kitap okurdum veya oyun halısında kendi oyalanırdı, şimdi asla o önceden kaldığı kadar kalmıyor. Birkaç dk oyalanıp deli gibi ağlamaya başlıyor. Kucağa gelince susuyor. Henüz erken diye destekli de oturtmuyorum, doktor 6 aydan önce oturtmayın dedi. Ama günümü onu kucakta taşımakla geçiriyorum resmen, çok yoruluyorum ben de