Dertli12 evet sadece sarılıp sakinleş bir sorun yok diye biliyorum internette susturmaya odaklanmayın sakinleşmesinr yrdımcı olmayı deneyin yazıyordu. Birde anne bebeğin gerginliğini anlıyor diyorlar o yüzden sakin kalabildiğim kadar sakin kalıyorum.