Merhaba kızlar. Kpss önlisans sınavına girecegim eşimde girecek. Memleketimde yaşamıyorum, yakınım kimsem yok yasadıgım yerde velhasıl kelam kızıma bakacak kimseyi bulamadım yakınlarımda gelemiyor. Sınav pazar günü ne yapsam diye düşünüyorum başvuru yaptığımdan beri. Henüz bir kreşle feln konuşma fırsatı bulamadım. Burdan sormak istiyorum 10 aylık bebeğe bakıyorlar mi? Belki çalışan anne adayları vardır aramızda. En son çare sınava girmeyeceğim. Fikir verenlerden Allah razı olsun 😍