Yvzesra12 Siz tuttuğunuz da basiyorsa sorun yok. Her bebeğin gelişimi farklı. Benimki 6.aya dogrur tutunup kalkmaya başladı 2 gün büyük başka bebek sade yürüteçte gidiyor mesela. Parmak ucunda yürüyo tutunca hala. Çok anormallik görürseniz ortopediye gösterin röntgen çeker en fazla içiniz rahat eder. Bende 8 veya 9 ayda hala parmak ucunda giderse göstereceğim çünkü kalça da önemli olmasa da birkaç derece yavaş kapanma vardı.