deniiiza iki çocuğumuda yaptırdım ikisinde de 10 ar yıl gitti ömrümden 😄 bir hafta da baya toparlıyor merak etmeyin. Kremlerini düzenli kullanın sabredin. Biri 9 aylıkken biri 3 aylıkken oldu ikisinde de bardak kullanmadım bezini gevşek bağladım sadece tutarken dikkatli davrandım o kadar