Ndd_mhmt ümraniye erdem hastanesinde doğum yaptım, kadın doğumda özel olarak en popüler hastanelerden biri, hemşire kendisi getirdi bebek durmadığında aptamili, doktorumuz da aptamil uygundur, güzel mama dedi. Senelerin maması, stok bulamıyoruz çoğu zaman, enteresan şeyler duyuyorum 😂