The_Ana kızım ek gıdaya geçtikten 2-3 ay sonraydı sanırım, yulaf ezmesini cezveye koyuyordum, üstüne kuru kayısı doğruyordum küçük küçük, üstüne su ekleyip 5-6 dk kaynatıyordum, yulaf ezmesinin rengi suya geçene kadar, bir de elma rendeleyip hepsini karıştırıp mama gibi yediriyordum kızıma. Çok severek yiyordu hem de kayısı kabızlığı önlüyordu. Biraz daha büyüdüğünde aynı tarife çeyrek ceviz ezip, ruşeym de ekliyordum, 1 çay kaşığı da pekmez🫠 kuru kayısıyı 3 gün az az deneyin, hem bağırsaklarını çalıştırır, hem de alerji var mı yok mu anlarsınız, yoksa haftada 2 kere kayısılı bir tarif verirsiniz. 1 gün kaka yapmaması sorun değil ağlamayın🌸