3 ay 4 günlük bebeğim , nasıl başarıdıysa kaşla göz arasında düşmüş. Yazıyorum ki başıma gelmez demeyin şok olduk yerde görünce. Yanındaydım kapı çaldı komşunun kızı salça istemeye gelmiş toplasanız 3 4 dk sürmüştür yalnız kalması. Bi ara ağladı dedim beni görmediğin den huzursuzlandı mutfaktan sesleniyorum geliyorum diye meğerse düşmüş kızım. Belini bi 10 15 gündür yüksekliyordu ama dönme falan yoktu. Yere yatak yaptım kaç gündür ama yatmak istemiyordu anakucağında gün içinde yanımda tutuyordum. Keyfi yerinde bi sıkıntısı yok baya saat geçti yerde de kalın halı vardı ucuz kurtulduk. Bazamın üstünde altını değişmek kolay geliyor diye hep yatağımın üstünde açıyorum üstünü korkumdan yanından ayrıcaksam baya ileri koyardım ya bi anda döner iter kendini düşer diye. Korktuğum hiç düşünmediğim anakucağında oldu. Ne zaman dönecekleri belli değil aman dikkat edin benim durumuma düşmeyin.