Ucansupurge SevgiSelim14 Bizimde aynı durum var kızım 1 yaşında hala 0-6 ay avent kullanıyoruz. Doktorumuza sorduk sürekli kullanim yoksa problem olmaz dedi 18.aya kadar bununla devam edin,bununla bırakırsınız demişti.
SevgiSelim14 Ucansupurge bizde anca uyuklarda kullanıyoruz dalınca zaten kendisi atıyor ama emzikten sonra 3 kere falan daha öğürdü normal mi Ki
Ucansupurge SevgiSelim14 Benim kızda öyle öğürüyor büyük geliyor. çeşit çeşit 6-18 emzik aldım ısırıyor , diş kaşıyıcı olarak kullanıyor. :( doktorda sıkıntı yok dediği için saldım dilediği gibi emsin :D