20 gün oldu hala canım yanıyor hiç yara olmadı lansinoh gümüş kapak kullandım yara yapmadım ama canım yanıyor düzgün verin diyorlar ama cocuk yine istediği gibi alıyor bakıyorum dudaklar dışa dönük göğüs ucum zaten var ilk zaman Kİ gibi değil ama ne zaman tam anlamıyla artık canımız yanmıyor ???