Benim bebegim doğduğundan beri kendi besiginde yatiyor. 6.aya girdiğinde de odasına geçti tamamen. Alışma sürecinde de gündüz uykularını kendi odasında kendi yatağında yaparak alıştırdım. Gece yemesi konusuysa uyanirsa mama veriyorum. Yoksa sabah uyandığında yiyor.