myemye_12 kuvezde kaldigi icin bebegim ememedi doğru düzgün ac kalmasin diye surekli sagarak verdim alisir emmez vs dediler dinlemedim sonucta anne sütü ve ac kalmamasi gerekiyor. Arada bir emzirmeye calistim ama asla zorlamadim çünkü zorladikca daha cok meme reddi yasarsiniz. 2 aya yakin 2 saatte bir sagarak besledim gun icinde bazen meme tutturmaya çalıştım bazen tuttu bazen tutmadi, 40 indan sonra emmeye basladi ama ben az emdigini düşündüğüm icin emzirdigim zamanlarda da yine sagdim verdim 2 ayindan sonra uzun ve guzel emdigini farkettim sagmayi biraktim. Şu an 4 aylik hala emiyor cok şükür. Her bebek ayni degil tabiki ama en azindan tutturmaya calismak icin cok zorlamayın derim