Merhaba kızlar 3 buçuk aylık oğlum önceden 1 maksimum 2 saatte emerdi 10-15 dk kadar. Bikaç gün önce ufak çaplı red yaşadık düzeldik. O sıra mastit oldum. Şuan geçti. Şimdi 3-4 saatte 5-10 dk emiyor. Keyfi yerinde gözüküyor ama emme süresinin kısa olması ve uzun aralıklı emmesi karnı açmış gibi düşündürüyor beni. Sizin bebeklerinizde 3-4 aylıkken süreler nasıldı? Ve sormak istediğim diğer soru uyku düzenleri nasıl 3-4 aylık bebeklerin?