Hudanur38 sadece 2 aylikken gaz problemi yasadik suan 4 aylik cok şükür bi sıkıntı yok, o dönem her seyi denedim yemek sece sece ac kalacak duruma geldim rezene kimyon ictim her gün birde bebegimi surekli emzirmedim araya hep 2 saat koymaya çalıştım oyaladim çünkü surekli emmekte cok gaz sancisi yapiyordu zamanla azaldi ve duzeldi.. sizin kac aylik Allah yardimciniz olsun