Merhaba hanımlar bebeğim bugün 16 günlük oldu kilo alımı çok yavaş 6 günde sadece 75 gram almış doktor mama takviyesi başlattı yeteri kadar anne sütüm olmasına rağmen mecbur takviyeye başladık bizim sorunumu şu ki bebeğim çok kusuyor en az 5 beslenmeden 3 ünde kusuyor bazen dolu dolu bazen az kusuyor doktor herşeye normal dese de bence kustuğu için kilo alamıyor doğru düzgün bir doktor bulamadım bu da ayrı bir konu aşırı gaz sancısı var bebeğimin ama ağlama krizlerine girmiyor biraz zorlansa da çıkarabiliyor ben istemeyerekte olsa doktorun yazdığı sab simplex aldım henüz bir kere kullandım bu arada karın kafa ultrasonu çekildi çok şükür temiz benim asıl sorum şu aşırı gaz kusma yapar mı? Böyle bir şey yaşayanlardan tecrübelere ihtiyacım var🙏🥺🥺