Deletedmom_58 Çarşamba günü yaptırdım ama hala ne yersem ağrı yapıyor özellikle suyu çok zor içiyorum normal mi sizce bu ??
Biricik_11 Deletedmom_58 Benim 1 hafta sürmüştü ağrısı🤐Doktor ağrı kesici yazmıştı onu içince hafifliyordu
Bensum Deletedmom_58 3 hafta olacak yaptıralı hassasiyeti gitgide azaldı. Ama doktor daha da uzun sürerse gel mutlaka demişti. Hava alma ihtimali olabiliyormuş
Deletedmom_36 Deletedmom_58 bir sure hassasiyet yapabilir.Devam ederse ayni doktora gidin dolguyu sokup kanal tedavisi uygulasi
Biricik_11 Deletedmom_58 istersen tekrar bi görün doktoruna hava aldığı için de çok ağrı yapıyor olabilir.
Deletedmom_36 Deletedmom_58 Kanal tedavisinden sonra hassasiyet olabiliyor uzerine basinca baskimi oluyor.Yine bir doktorunuza gidin isterseniz hafta ici
Deletedmom_58 Deletedmom_36 daha çok su içtiğim zaman oluyor da pazartesiye randevu alayım enn iyisi. Teşekkür ederim 🥰