Bebeğimde enfeksiyon ile mücadele ederken yapılan genel tahlillerde proteinin yüksek çıktığını gördüm e nabızdan. Doktorun hiç bir şey söylediği yok! Beslenmesinde de yumurta yoğurt kefir çok kullanıyorum. Şimdi kesmelimiyim ne yedireceğimi şaşırdım fikir bulamıyorum.var mı bu durumu yaşayan?