Merhabalar oğlum 14 aylık 2 gün önce ateşlendi ve ishaldi . Acile götürdük agumrntin yazdılar ateş düşürücü serum verdiler. Ateşi 2 gün sürdü. Ama ishali yaklaşık 4 gündür devam ediyor. Özele götürdüm dün . Viral enfeksiyon geçiriyo agumentini vermeyin deyip farklı bi ilaç yazdı iştahı da eskisi gibi değil . Burnu tıkalı . Crp gaita rotavirüs tahlil istedi dün yaptırdık kan da bişey yok. Ama 1 haftaya çıkarmış diğerleri . İshal için probiyotik veriyorum iki gündür yoğurtlu çorba kuşburnu sulandırıp verdim gelmiyo kafayı yrmek üzereyim mama yiyip hemen ishal . Başına gelen var mı neler yaptınız