Mlktn Bebeğim 22 günlük ve emzik vermeden uykuya dalamıyor ya göğsümde uyuya kalacak ya da emzikle malesef ilk doğduğunda enfeksiyonu vardı ve mecbur emzik verdiler yanında olamadığım için o gündür alışmış. 2 gündür garip emiyor 2 dakika emdikten sonra çekiyor kendini sinirleniyor sonra yine emiyor sizce meme reddi mi yaşıyorum bugün emzik vermedim hiç ve rahat 20 kere emzirmeye çalıştım uyuyor sonra yine uyanıyor 5 dakikaya ne yapmam lazım
GamzeSultan Mlktn bende de aynı durum var 24 günlük bebeğim enfeksiyon dan yoğun bakımda kaldı bebeğim hep biberon emzik verdiler meme reddi yaşarsam sıkıntı tabiki onu tekrar alıştırması var memede uyuyor 2 dk geçmeden yerine yatiramiyorum kalkıyor sürekli memede olunca emzik verdim bende gazı ve doyfuğunu nasıl anlarım bilmiyorum
Mlktn GamzeSultan inanın bende aynı durumdayım emzik verdiğim işin vicdanım sızlıyor ama aç olsa ağlar diyorlar.. Anne yüreği işte hep emzirmeye çalışıyorum
Buse18062 Ben doğduğu gün verdim emziği , çünkü o olmadan bir bebeğin ağlamasını kesmek çok zor oluyor , meme reddi yaşamadım emzik kullanımında . 4 aylık oldu hala kullanıyorum
Mlktn Buse18062 öyle korkuttular ki emzik verdiğim için halbuki emzikle yatınca o kadar güzel uyuyor ve sakin kalıyor
Buse18062 Mlktn Emzik verince açlığını anlamaz diyorlar demi ,aynı şeyi banada dediler , halbuki alakası yok aç çocuk ağlar illaki . Bakması kolay gibi konuşup duruyor bu elalem tayfası . Kaç aylık bebeğiniz ?
Buse18062 Mlktn Hiç korkmayın , diyorum ya ben hastanede vermeye başladım alışsın diye , yoksa nasıl susturucaz çocuğu. Şimdi emzik olmadan adım atmıyorum , bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım
busraalkan_ Buse18062 Aç olunca emziği ağzından atıyor zaten ağlıyo tutmuyo ama sizin bebişleriniz daha küçük olduğu için sık sık emzirmeniz gerekiyor
busraalkan_ Okyanus61 her bebek öyle canınızı sıkmayın alışacaktır şuan küçük olduğu için tutamıyodur göğüs ucunu sütünüz olması için ve bebişinizin alışması için sık sık emmesi gerekiyor