renginkayaa ben oglumda 1,5 ay denemeden sonra hamile kaldım oglumu dogurdum sezeryan oldum kırk gun sonra bi kerede ılıskımız oldu bi hafta sonra kahve rengi lekemem oldu ertesi gun nirdey yoktu korkuyorum
pamukseker_ renginkayaa ilişki korunmalı mı oldu acaba test ya da kan vererek kesin öğrenirsiniz biz tam bilemeyiz hakkınıza hayırlısı olsun 🌸🌸
Kuzeymomss renginkayaa 7 ağustosta evlendim, 10 ağustosta regl oldum 3 Eylülde hamile kaldığımı öğrendim. Sanırım tek seferde oluyor 😂
Adamelis12 renginkayaa korunmadiysaniz tabikide olabilir. Doğumdan sonra ister regl olun ister olmayın, ister 40 dolmuş olsun ister dolmamış olsun korunmuyorsaniz çok yüksek bir ihtimal hamile kalmanız 🙏
limonkolonyasi renginkayaa reglim bitti ertesi gün ilişki oldu diğer regl tarihinde 1 aylık hamileydim yani olabiliyor
Selmanur_a renginkayaa sanırım bende kızıma tel seferde hamile kaldım. Evlendiğim günden beri kızım benimle 😂
Gizemlim renginkayaa olur canım benimkide ilk seferde oldu. Yumurtlama doneminize falan denk gelirse olabiliyor bir kerede
Tweetyy renginkayaa tabiki olabilir. Kaç kez denediğinizle ilgili degilki yumurtlama döneminde döllenme olursa hamile kalırsınız
yerlersenietipuf renginkayaa İlk bebeğimde yaklaşık 1 2 ay denedik öyle oldu. İkinci de ise sadece bı kaza olmuştu onda oldu. Olacak varsa oluyor
Tweetyy renginkayaa bı test yapın o zaman nolur nolmaz çünkü doğum sonrası hamilelik riski artıyor. Allah gönlünüze göre versin
Seymanur9 renginkayaa sonuçta hamile kaldıgımız zamanda tek bir ilişkiden hamile kalmıyor muyuz , olabilir yani tabiki kalınır dikkatli olmak lazım