Hnm-123 mamayı anne sütü kaşığı denen kaşıklı biberonla verirseniz bir iki gün sonra memeye döner. Şu an ayı gereği en güçlü güdüsü emmek. Kaşık biberonda karnı doyuyor ama emme güdüsünü bastıramıyor, o yüzden memeye dönüyor. Yaşadım, böyle aştım, tavsiye ederim, en azından denemekten zarar gelmez ♥️