Yusufunannesi97 benim bebeğim de 2-3 aylıkken gece uyanır 10 dakika emer bırakır yatağına yatırınca uyumaya devam ederdi. Gece 3-4 kez emmeye uyanırdı. Şimdi 4,5 aylık gece gündüz bütün uykuları memede. Gece yarım saat emiyo meme ağzından çıktığı an uyanıyo. Oturarak uyumayı öğrendim ben 😓