Elifdilek81 Merhaba kızlar 5ay 10 günlük kızımcım var ve biz artık yavaş yavaş ek gıdaya geçmek istiyoruz. Bu zamana kadar sadece anne sütüyle beslendi pek iştahlı emen bi çocuk değil 2-3 dakika emip hemen huzursuzlanıp kafasını geriye atıyor 2 aylıktan beri bu zamana kadar zorla geldik ama kilo alımı çok iyi 7.700 kilosu doktor maşallah dedi. Genç bi anneyim 21 yaşındayım ve siz tecrübeli annelerden ek gıdaya nasıl geçilir önce neler verilir öğrenmek istiyorum. Zaten kakasını 2 günde bir yapıyor verdiğim besinler kabız yapar diye çok korkuyorum. O yuzden size danışmak istedim 🌸☺️
serinserin Elifdilek81 doktoru size yol gösterecektir bence bize söyledi mesela kızım 5 aylık çalışmaya başlayacağım diye elma armut püresine baslatti
Burcuercinnn Elifdilek81 Annevebebek.019 instagram sayfasında günlük paylaşımlar yapıyor ekgıdaya geçmiş bir anne,ben oradan takip ediyorum öneririm😊