tarcinnn Canım ben paketimi dondurdum 6 ay bekliycem bana salaklar daha yeni söylüyor doğumdan sonra 6 ayın beklenmesi gerektiğini ve emzirirken bu cihazların zararı olabileceğini… çok kızdım.. zaten böyle bilgisiz kişileri koymuşlar oraya çalışan diye afedersin kimse bi bok bilmiyo herkes farklı bişey söylüyo…