Yeni 1 yaşına girmiş ya da bu ay 1 yaşına giricek olan anneler bebişler ne durumda yürüyorlarmı..Benim kızım 25 inde yaşına giricek istediği oyuncağa yerden sürünerek alıyor fırlatıyor yine sürünerek alıyor ediyor ama hiç emeklemedi..Biraz da topluyuz ☺️☺️ şimdi 2 haftadır koltuğa otutturuyoruz ya da kucağımızda dönüyor geri geri koltuktan iniyor dik duruyor tutunarak ama daha yürüme falan yok..Ben ellernden tuttuğumda yürüyor bir yerde tutunup kendi kalıyor..Ama 1 buçuk yaşına kadar normal olsada benim içimde hep bir tedirginlik oluyor..Yürümeden ayakkabı almamalımıyım ? Parmak uçlarına basarak gidiyor çünki ellerinden tutup yürütünce..Napmamı tavsiye edersiniz..Gelin konuşalımm ☺️☺️Tavsiyelerinizi bekliyorum