winterwitch Ya herkes farklı zamanlar söylüyor. Yenidoğandan itibaren atak dönemleri ne zaman ve ne kadar sürüyor deneyimli anneler?
Elifpeker winterwitch şuan 4aylik bebeğim var ses çıkarmayı öğrendi kafamız biraz şişiyor ama olsun 😂🙈 şuan atak döneminde zor uyuyor gece sık uyaniyo doysa bile meme ağızda uyumak istiyor emziği almıyor zor bir süreç 3 gündür çekiyorum bakalım ne kadar sürecek
starwomen winterwitch ben atak hesaplamaya göre takip ediyorum ve orada çıkan tarihten bir hafta önce başlıyor genelde de o süre içerisinde bitiyor bence en fenası 4. Ay atağı yeni bitti bende bittim
tuzludakota winterwitch Google ye atak hesaplama yaızyorum hesaplıyor diye bi sayfa çıkıyor en üstte ben oradan bakıyorum