huzunkovankusu anladım, oğlum uzun süre dikkat gerektiren etkinliklere oturuyor rahatlıkla. Sadece o an başında birinin olmasi lazım onun dışında sıkıntı çıkmıyor. Ev yol tarifi hıc sormadik ama bir kere bir yere gidince iki üç ay sonra bile olsa yol ilerleyince nereye gittiğimizi söylüyor, öncesinde nereye gittiğini bilmiyor oluyor tabi. Onun dışında insanları hep bir seylerle kodluyor, üstünden 6 ay geçmiş ilk ve son kez gördüğü Sevgi teyzesinin yaptığı dolmayi hatırlıyor. Arkadaşıma yarım saatliğine uğramıştım, mikser çalıştırdı biz oradayken ama sadece sesi geldi o olaydan beri “Seda vuuu yaptı” asla unutmuyor bunu, unutmasi için sedanın ağzıyla kuş tutması falan gerek. Bu tarz şeyler hep.