Talya-merve benim bebeğimde doymuyodu emzirmeden sonra 60 cc mama veriyordum sonra biberona alıştı memeyi bıraktı malesef😔mama vereceksen eğer aptamil kullan ama biberon kullanma başka bir yöntemle vermeye çalış eğer her ay düzenli şekilde kilo alıyorsa altını 3 4 kere ıslatıyorsa doyuyodur bebekler 5 ayına kadar gaz sancısı cektikleri için gün içinde belirli saatlerde ağlayıp uyumazlar belkide ondandır canım