Merhaba anneler ,
Benim bebeğim 15 aylık erkek bebek son bir aydır inadından sinirden ellerini sıkıyor kızarıyor sonra kendini ısırıyor ve umursamaz mesela dışarı çıkarız asla elini tutturmaz ellerimi açarım beni es geçer ben kek gibi kalırım 😂 evde aktivite yaparız hiç ilgilenmez döner arkasını gider konuşmaya teşvik etmeye çalışıyorum hiç umursamıyor normal mi ilk bebeğim bilemedim