Nuran2106
Şimdi şöyle bir şey söyleyeceğim ben bebeğe su vermeyin demelerinin amacı bebeğin midesini boş yere doldurmamak.
Ben doktora olan sormuştum şu ş.ekilde su veriyorum diye olabilir demişti. Örneğin bi tanıdığımız vardı çocuğa su vermiyordu yaza denk geldiği zaman çocuğun bezine turunculaşma gördü aldığı kilo da iyiydi onu da söyleyeyim hem de ayına göre iyiydi aldığı kilo çocuğun, sıcaklardan dolayı böyle demiş ve yavaş yavaş su vermeye başlamıştı. Burada çocuğa ne zaman su verdiğinde, kadar su verdiğin önemli, şimdi küçücük çocuğa karnı açken su verirsen ne olur iyi olmaz ya da fazla su verirsen bir oturuşta 20-30 CC su versen ne olur yine bebek için iyi olmaz ama karnı doyduktan sonra bir çay kaşığı 2 çay kaşığı yavaş yavaş su versen bir şey olmaz.
Su zehirlenmesi olayı var o da bebeğe çok fazla su vermekten kaynaklı zaten sadece su değil bütün her şeyin fazlası zarar.