Dolabımda biraz cin biberi biraz acı tatlı normal biner var kızarta kızarta sıkıldım iyice eşim iş için gittiği yerlerden sebze gönderiyorlar asla biberleri bitiremiyorum ilk geldiğinde birazını bazen hepsini konu komşuya dağıtıyorum ama yine 3 kilo kadar karışık biberim var buruşmuş ne yapayım nasıl değerlendireyim bunu?