4.5 aylık bebeğim uykuya geçişlerde ağlama krizlerine giriyor ve daha sallamaya başlamadan yatağa koyduğum gibi başlıyor ağlamaya saçını yoluyor kulağını çekiştiriyor yüzünü cimcikliyor 4. ay ataklarındandır dedik atak bitti hala aynı daha önce hiç yaşamamıştık bu durumu 2 haftadır bu şekilde. Önerilerinizi bekliyorum yada var mı böyle yaşayan🥹