Kizlar başından beri mama meme gittik. Bi ara sutum vok azdi ağırlık mama gittk .smdi yine mama meme gidiyors ama memede cok hareketli gazdan mi acaba yediğim dogru durst birseyde yok ama resmen balik gbi çırpınıyor meme de ama ağlamıyor gülüyor da gazi olsa guler mi ? Yatırarak emziriylrm iki çekip bırakıp gene iki çekip bırakıyor bu sekilde kafasını ayaklarını surekli oynatıyor balik gbi resmen .emmek mi istemiyor oyun mu oynuyor gazi mi var vallahi hiç bsy anlamdm bu isten