Nazlican Atis Hiçbir şey yapmana gerek yok, bebeğe acı veren bir durum değil. Gaz problemi düzeldikçe ve bebek toparladıkça gececektir.
Barany Atis hiç bişey yapmadık dr 1 yaşına kadar geçer dedi. Yanlış hatırlamıyorsam 4 aylıkken düzeldi. Haftaya 7 aylık olacak göbekteki siyahlık duruyor hala . Kontrolde sordum zamanla geçecek o da dedi dr
Atis Teşekkür ederimm. İçim bi nebze rahatladı insanın gördükçe canı sıkılıyor. Umarım biran önce düzelir 🙏